Avatar billede ulrich Novice
07. september 2005 - 09:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Request failed ved instans af obj. i UserControl

Hej

Jeg har en UserControl, hvori koden:

private Kunde k = new Kunde();

indgår.

Hvis jeg forsøger at tilføje den UserControl til applikationen, får jeg følgende fejlmeddelse:

"An exception occured while trying to create an instance of TestApp.HentKundeForm. The exception was "Request failed"."

Hvis jeg laver koden om til:

Kunde k;

Og hvis jeg så laver en instans af den (k = new Kunde();), når UserControl'en bliver loadet, siger den bare "Request failed".

Hvad gøres forkert?
Avatar billede ulrich Novice
07. september 2005 - 10:40 #1
Har fundet ud af at hvis jeg har linjerne udkommenteret mens jeg tilføjer usercontrol'en i designeren, og derefter fjerner udkommenteringen og compiler og kører programmet så virker det.

Designeren kommer dog stadig med "Request Failed" fejl, og viser en eller anden fejl side med Permissions, Security og lal..

Er det en fejl i designeren? Jeg bruger Microsoft Visual Studio .NET
Avatar billede ulrich Novice
13. september 2005 - 09:35 #2
.