Avatar billede lemads52 Juniormester
09. september 2005 - 12:11 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

CF kort ikke understøttet

Jeg har et billigt kamera, der bruger CF ramkort. Ifølge manualen kan der max understøttes 128 mb. Jeg ligger inde med et 512 mb CF kort, som jeg gerne vil bruge. Men når jeg sætter kortet i kameraet siger det: "Media not supported".
Er der nogen, der kan fortælle mig, om det er muligt at formattere eller hvad, det er jeg skal, så kortet kan bruges?
Avatar billede boxer Nybegynder
09. september 2005 - 13:06 #1
Når der står i manualen at der max understøttes 128 MB, kan du IKKE sætte et 512 MB kort i.
Avatar billede sevelsted Nybegynder
09. september 2005 - 13:48 #2
Det er ikke ramkortets skyld, kameraet kan simpelthen bare ikke håndterer kortets hukommelse, jeg har været ude for lignende problem med et ældre digitalkamera.
Da kameraet ikke kan håndterer kortet, kan du heller ikke formaterer det sorry..

Du må desværre nøjes med dit 128 kort.
Avatar billede lemads52 Juniormester
09. september 2005 - 19:52 #3
Tak, drenge - jeg må nøjes med 128 (eller købe et bedre kamera:-)
Avatar billede boxer Nybegynder
09. september 2005 - 20:16 #4
Velbekomme :o)