Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 12:32 Der er 11 kommentarer

Power saving mode

Har foretaget ren windows installation, uden varsel starter power saving mode og jeg kan ikke få liv i computeren igen, så jeg må resette den. Har slået strømsparing fra i kontrolpanelet - hvad ellers kan det være?
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2005 - 13:03 #1
det ka evt være din mus eller netkort tjek egenskaberne for dem i enhedsorientering
Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 13:12 #2
Det var ikke musen, men måske det ene netværkskort som havde strømbesparing aktiveret :)
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2005 - 13:17 #3
ok ;)
Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 17:32 #4
Ok, den gik lige i power saving mode efter jeg havde skabt forbindelse til P3 sporten, så det var ikke netværkskortet desværre :(
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2005 - 18:30 #5
har du usb ting tilsluttet der evt ku gøre det ?
Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 18:37 #6
ja, jeg har et "Linksys wireless B USB network adaptor" tilsluttet - strømspare funktionen er som sagt slået fra på denne enhed
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2005 - 18:44 #7
et forslag: i strømstyring sæt den til "Minimal strømstyring" og fold glammerne ud og sæt det til "aldrig" en anden ting... det er ikke en screensaver der er på spil ?
Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 19:32 #8
ok det er gjort. Du hår måske fat i noget rigtigt med usb enheder. Vi har 2 pc'er tilsluttet det trådløse netværk. Før brugte jeg en Netgear MA111 usb enhed, men når jeg prøvede at installere den på en ren computer, genstartede computeren når den indlæste driveren. Derfor har jeg taget adaptoren fra den anden pc og det virker umiddelbart fint, endda med meget bedre forbindelse - ved ikke om der er noget der - men det er det eneste der er ændret fra før?
Avatar billede gratis Nybegynder
18. september 2005 - 19:53 #9
det må så komme an på en prøve/tid for at se om det ændre någet...jeg kan umiddelbart ikke komme i tanke om andre ting.
Avatar billede icelands_ Nybegynder
18. september 2005 - 20:17 #10
ja - indtil videre siger jeg tusind tak for din hjælp, det er jeg meget glad for :D
Avatar billede gratis Nybegynder
19. september 2005 - 12:57 #11
du er velkommen :)