Avatar billede pippen Nybegynder
22. september 2005 - 10:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

skal skrive en sso

Hej jeg går på HHX og skal skrive en Større Skriftlig Opgave i IT.
Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan skrive om.
Skal ikke være svært men let at gå til.
Avatar billede hpo Nybegynder
22. september 2005 - 11:14 #1
Du kan skrive om IT-investeringer. Det er et meget bredt emne og for mange meget interessant. En vinkel kunne være om IT-investeringer altid tjener sig selv hjem? Du kan måske foretage et par interviews med nogle af de større virksomheder i byen du kommer fra, eller spørge nogle her i forummet om de har disse erfaringer.

VH
HPO
Avatar billede hpo Nybegynder
22. september 2005 - 11:16 #2
0 point? Det er sgu' da lidt fedtet, er det ik'?  :)

/hpo
Avatar billede hpo Nybegynder
22. september 2005 - 11:17 #3
Du har et par gamle spørgsmål liggende, som du skal ha' gjort noget ved.

/hpo
Avatar billede borrisholt Novice
22. september 2005 - 11:50 #4
Du kan jo starte med at lukke de gamle spørgsmål, og så fortælle om dine interesser. Er de tekniske, eller går de i retning mod økonomiske aspekter inden for IT. Eller er der programmerings der interesserer dig ?

Jens B
Avatar billede pippen Nybegynder
22. september 2005 - 12:34 #5
Ved godt jeg har nogle gamle spm, men når jeg trykker på giv point så sker der ingenting derfor kan jeg ikke lukke dem, det kan godt være nogen synes at 0 point er lidt fedtet men det er jo faktisk ikke noget rigtig eller forkert svar på dette spørgsmål derfor synes jeg ikke at jeg kunne give point til kun en derfor lod jeg helt være med det.
Jeg har både interesse for økonomiske aspekter og selve teknikken omkring computere
Avatar billede pippen Nybegynder
22. september 2005 - 12:36 #6
undskyld ikke giv point men accepter
Avatar billede borrisholt Novice
22. september 2005 - 15:01 #7
Vil du også fortælle om dine interesser ?

Jens B
Avatar billede hpo Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:00 #8
Hej pippen.

Jeg forstår ikke din kommentar af 22/09-2005 12:36:49.

Er opgaven færdig? I så fald skal du huske at lukke dette spørgsmål.

Husk at eksperten.dk fungerer på den måde at man giver feedback til de mennesker der har forsøgt at hjælpe på din opfordring. Jeg synes det er lidt tamt, at du ikke vender tilbage. Øv dig lidt på det!

/hpo
Avatar billede pippen Nybegynder
04. oktober 2005 - 10:13 #9
min kommentar var en rettelse til min kommentar ovenover.

Nej min opgave er ikke færdig endnu. Er ikke begyndt på den endnu. Skal først finde ud af hvad jeg vil skrive om. Tænker nemlig stadig over det. Og da jeg ikke har fundet ud af det endnu kan jeg ikke giv feedback eller lukke spørgsmålet.
Avatar billede borrisholt Novice
04. oktober 2005 - 15:28 #10
pippen>>du beder om hjælp til ideer her inde, men du vil ikke fortælle hvad der intresserer dig. HVORFOR IKKE ?

Jens B
Avatar billede pippen Nybegynder
04. oktober 2005 - 16:51 #11
Hvis du læste min kommentar 22/09-2005 12:34:36 har jeg skrevet 2 ud af de tre ting som du nævnte ovenover
Jeg citerer "Jeg har både interesse for økonomiske aspekter og selve teknikken omkring computere"
Avatar billede hpo Nybegynder
04. oktober 2005 - 17:30 #12
Men jeg tror der er brug for uddybelse fra din side, hvis du skal kunne bruge hjælpen til noget. Der er jo ikke megen ide i at svare i både øst og vest - det skal konkretiseres lidt.

Hvad mener du f.eks. om mit forslag fra 22/09-2005 11:14:34 ? Er dette for kompliceret eller vil du gerne have noget mere konkret (som en problemformulering)?

Jeg tror mange herinde er vilde med at diskutere din opgave, men du må selv komme med noget også!

/hpo
Avatar billede pippen Nybegynder
04. oktober 2005 - 18:41 #13
Det er ikke for kompliceret. Overhovedet ikke
Jeg er igang med at kigge på det fordi jeg synes at det lyder spændende, og der er en stor mulighed for at jeg vil skrive om det hvis min lærer siger god for det.

Men fordi jeg siger de to ting som overordnet så er det fordi at jeg gerne vil have flere ideer som den du gav mig. For hvis jeg præsicerede det jeg selv tænkte på så fik jeg kun emner der handlede præcis om det.
Jeg oprettede nemlig indlæget for at kunne få nogle emner jeg ikke selv har tænkt på.
Avatar billede pippen Nybegynder
17. januar 2006 - 09:57 #14
lukker bare emnet