Avatar billede okran Nybegynder
03. oktober 2005 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

remote desktop

Hej eksperter
Jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvor man kan finde en log fil over "fjernskrivebord" der ligger standart i windows xp og 2003 hvis der findes en :)

på forhånd tak
Venlig hilsen
Bjørn
Avatar billede gratis Nybegynder
03. oktober 2005 - 17:07 #1
måske i event loggen... kig her http://tinyurl.com/77aqs
Avatar billede arnholst Nybegynder
03. oktober 2005 - 19:47 #2
hvis det er en "log fil" over hvem der har været logget på, så skal du have opsat auditing på logon/logoff, så kan du finde resultatet i security loggen
Avatar billede okran Nybegynder
04. oktober 2005 - 09:33 #3
hmm ja syntes os jeg har læst lidt om det arnholst skriver, men hvis der ikke er nogle der har noget bedre :) så får han pointene