Avatar billede elxx Nybegynder
04. oktober 2005 - 12:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

eVGA, Geforce.. Hvor kan de købes?

Nogen der ved hvor jeg kan købe eVGA grafikkort. Jeg har hørt at det er det eneste der fungerer ordentligt.

Det skal selvfølgelig være et sted i europa, så fragt ikke er så dyr, og for at undgå dansk moms.
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 13:10 #1
det kommer da sandelig an på hvad du har planer om at bruge det til ? (hvilken del er du du har mest brug for i denne type kort)
Avatar billede elxx Nybegynder
04. oktober 2005 - 14:36 #2
Problemet er ikke hvad jeg skal bruge, men hvor jeg kan købe det.
eVGA er en pruducent af grafikkort. Hvilket kort jeg skal ha' har jeg ikke besluttet endnu. Bliver nok noget 6800GT/Ultra eller 7800GT.
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 14:43 #3
Kan du så i det mindste ikek fortælle hvem eller hvor du har læst det skulle være det eneste der virker ? (for det mangler jeg dokumentation på, da de benytter samme chip som mange andre producenter)
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 14:48 #4
sagt på en anden måde, hvis de kort virkelig skulle være de eneste der virker ,hvorfor er der så ingen umiddelbare forhandlere ?
Avatar billede elxx Nybegynder
04. oktober 2005 - 16:47 #5
Tja. Du kan jo starte med google.
Avatar billede screem_brille Novice
04. oktober 2005 - 22:23 #6
hvis du selv kan finde forhandlere i DK via google hvad er så problemet ?
Avatar billede elxx Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:44 #7
^^
Avatar billede big_h Nybegynder
30. august 2010 - 00:14 #8
www.evga.com her kan du købe EVGA Stuff
eller gå på EDBpriser.dk her finder du også masser af EVGA Stuff
men det er ikke det eneste der virker, men det er godt hardware ikke mindst pga. af EVGA's liftime warranty som også dækker selv om du overclocker.