Avatar billede beta Nybegynder
04. oktober 2005 - 22:49 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Oppustelig sofa - hvem forhandler dem

Hvor finder man en forhandler af 3 personers oppustelige sofaer (full size) ? Priser er af mindre betydning.

Hos Guleroden.dk er de netop ophørt med at forhandle 3 personers oppustelige sofaer, og de har nu kun oppustelige lænestole :

http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=280
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. oktober 2005 - 09:29 #1
Avatar billede beta Nybegynder
05. oktober 2005 - 17:04 #2
Det er helt kanon de sofaer, men kunne der ikke findes en forhandler i DK ? Det er vist lidt bøvlet at få dem sendt derfra...
Avatar billede beta Nybegynder
02. november 2005 - 21:41 #3
Anyone ?
Avatar billede zanne123 Nybegynder
10. december 2010 - 13:33 #4
Jeg tænker at Luftfabrikken har disse, men er ikke sikker på om de kun leverer specialopgaver? Der står at deres produkt er oppustelige reklameprodukter - prøv evt. at ringe dem op http://www.luftfabrikken.dk/