Avatar billede kirstineka Nybegynder
05. oktober 2005 - 08:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dokumentegenskaber i Word 2003

Jeg har lige fået Word 2003. Desværre er der sket en ændring i forhold til tidligere. I indstillinger har jeg sat flueben i "Spørg efter dokumentegenskaber", men det er kun hvis jeg har oprettet et nyt dokument jeg automatisk bliver bedt om at udflyde dokumentegenskaber - ikke hvis jeg gemmer et eksist. dokument med nyt filnavn.
Jeg ved godt at jeg selv kan ændre dokumentegenskaberne, men jeg synes det var lettere før da jeg altid blev bedt om det.
Er der nogle forslag til hvordan jeg kan løse det?
Avatar billede supertekst Ekspert
07. oktober 2005 - 08:35 #1
Et forslag: Indsæt nedenstående kode i Normal.dot

Sub filergemsom()                    'erstatter menupunktet Filer|GemSom
    Dialogs(wdDialogFileSummaryInfo).Show    'dialogboksen dokumentegenskaber
    Dialogs(wdDialogFileSaveAs).Show        'dialogboksen GemSom
End Sub
Avatar billede kirstineka Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:57 #2
1000 tak til Eksperten - det virker perfekt - det havde jeg ikke en chance for at have klaret selv. Tak igen... Nu skal jeg lige finde ud af hvordan jeg får honoreret dig med de lovede 60 point
Avatar billede kirstineka Nybegynder
07. oktober 2005 - 08:59 #3
Undskyld til SUPERTEKST - det er jo dig der skal have point!!!!
Avatar billede supertekst Ekspert
07. oktober 2005 - 09:15 #4
Ja tak- så her har du et svar!