Avatar billede fam.outzen Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Popup - HijackThis log

En af mine venner har problemer med at der konstant popper popups op. Envidere er popper der noget "search" linje op i IE-browseren

Kan I hjælpe mig?

Mvh.
Henrik.

Her er en HiJackThis log:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Apple Computer\DVD@ccess\DVDAccess.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
c:\progra~1\intern~1\iexplore.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\kbdtray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\Documents and Settings\claus\Skrivebord\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.oyrguawnmczxespczdl.com/vwu2bZeM8DUAW3jvVHVZ48uPPzpjyi263ofGeAMGsVfGleoPSuNhlZcu0lcvMAaY.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.dr.dk
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - F:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {75820555-D3D5-E8A0-70B1-19B57A0E944F} - C:\DOCUME~1\lone\APPLIC~1\OBJFOU~1\tray dart.exe
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CamCheck] C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [FORK MAGS SEND TRAY] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\intra cake fork mags\CoolObj.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [Eggs Coal] C:\DOCUME~1\claus\APPLIC~1\THISFI~1\LoveBalmBlue.exe
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INETREPL.DLL
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=www.dr.dk
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
O23 - Service: GroovePnP - Unknown owner - C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\Groove\Srvany.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. oktober 2005 - 17:56 #1
Jeg kigger på loggen.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:36 #2
Afinstaller Messenger Plus og genstart. Det er der alt skidtet kommer fra.

Hent, og installer, en demoversion af dette program http://www.superadblocker.com/ Opdaterer det. Du skal først køre den senere.

-----------------------------------------------

Kør en scanning med HijackThis, så du kan se alle filer. Luk alle vinduer, sæt flueben ved disse linier, og klik fix checked.

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.oyrguawnmczxespczdl.com/vwu2bZeM8DUAW3jvVHVZ48uPPzpjyi263ofGeAMGsVfGleoPSuNhlZcu0lcvMAaY.html
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [FORK MAGS SEND TRAY] C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\intra cake fork mags\CoolObj.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Eggs Coal] C:\DOCUME~1\claus\APPLIC~1\THISFI~1\LoveBalmBlue.exe

-----------------------------------------------

For at kunne se alle filer og mapper, gør du dette http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Så lukker du computeren, og lader den være i ca. 30 sekunder. Så starter du op i fejlsikret tilstand (Tryk f8 flere gange under opstart). Vælg med piletasterne fejlsikret tilstand og tast <enter>

Slet det der er markeret med fed skrift.

C:\DOCUME~1\claus\APPLIC~1\THISFI~1 << Denne mappe
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\intra cake fork mags << Denne mappe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3 << Denne mappe

-----------------------------------------------

Kør SuperAntispyware scanneren, og lad den fjerne hvad den finder.

Genstart, og kom med en ny log.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:39 #3
Messenger Plus er nu fuldkommen uskyldigt så længe du ikke installerer sponsorprogrammet. >_>
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:54 #4
Sponsoren er installeret, så derfor skal programmet helt væk, for at der kan blive renset ud i skidtet. Hvem vil iøvrigt have et program på sin maskine, som flere antivirus detekterer som en trojaner ;)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
09. oktober 2005 - 18:58 #5
En person der ved at antivirusprogrammet i hans tilfælde tager fejl? ;)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:00 #6
Siger det nu mest fordi der ofte er en misforståelse om at Messenger Plus ALTID er en trojan. Og så er OP også klar over det hvis han helst vil beholde programmet ;)
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
09. oktober 2005 - 19:40 #7
Hej Foerevernewbie!

Indtil videre takker jeg for hjælpen, dejligt er I gider hjælpe :o)

Jeg kommer ned til min ven tirsdag el. onsdag i denne uge, hvor jeg prøver
det du har skrevet.

Jeg skriver lige tilbage da.

Mvh.
Henrik.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:05 #8
Det er helt ok. Jeg skal nok tjekke hvornår du vender tilbage.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2005 - 16:46 #9
Pidgeot -> Messenger Plus er eet stort DIRTY TRICK, som udelukkende er lavet for at lokke intetanende brugere til at installere Lop.com´s l**t. At have det på sin maskine, sponsorprogram eller ej, mener jeg er en indirekte support af programmet. Jeg vil, på den baggrund, aldrig anbefale installation af skidtet. Men sådan har vi jo forskellige holdninger til tingene ;)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2005 - 16:50 #10
Btw, en udmærket debattråd om emnet her http://exp.dk/spm/528544
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:57 #11
Hej forevernewbie!

Så har jeg udført det du beskrev ovenfor.

Der kommer ikke flere underlige popups, samt div bjælker foroven og forneden mere
i exploren, så det har virket :o)

Der er dog en ting der undrer mig.
I stifinder C:\Programmer\MSN Gaming Zone\Windows
ligger der en masse filer, især .dll filer bla.
bckg.dll
bckgres.dll
bckgzm
chkr.dll
chkrres.dll
chkrzm
cmnclim.dll
cmnresm.dll
hrtz.dll
hrtzres.dll
hrtzzm
rvse.dll
rvseres.dll
rvsezm
shvl.dll
shvlres.dll
uniansi.dll
zclientm
zcorem.dll
zeeverm.dll
znetm.dll
zoneclim.dll
zonelibm.dll

Det underlige er at når jeg sletter alle disse filer i mappen, går der nogle få
sekunder, så dannes de igen???

Her er endvidere lige en ny hijackthis logfil:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
C:\Programmer\Apple Computer\DVD@ccess\DVDAccess.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\kbdtray.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
C:\Documents and Settings\claus\Skrivebord\hijackthis.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpqfru07.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.dr.dk
O2 - BHO: SuperAdBlockerBHO Class - {00000000-6C30-11D8-9363-000AE6309654} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - F:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Super Ad Blocker Toolbar - {B4B3001E-0F56-4E51-8250-BDE11547EC55} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\sabtb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CamCheck] C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SuperAdBlocker] C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=www.dr.dk
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: SABWinLogon - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABWINLO.DLL
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
O23 - Service: GroovePnP - Unknown owner - C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\Groove\Srvany.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Super Ad Blocker Service (SABSVC) - SuperAdBlocker.com - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE

Er der mere der skal fjernes?

Mvh.
Henrik.
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
11. oktober 2005 - 19:58 #12
Ups, glemte lige at trykke F8 under opstart, så det skynder vi os lige at gøre.

Mvh.
Henrik.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:30 #13
Så er din log ren.

Efter et virus/spyware angreb, er det altid en god ide at rydde op i systemgendannelses filerne. Deaktiver systemgendannelse (http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle) - genstart din computer - aktiver systemgendannelse.

Afsluttende rensning af browser cachen:

1. Klik på Funktioner - Internetindstillinger.

2. Under midlertidige filer, klik på slet cookies.

3. Under midlertidige filer, klik på slet filer – sæt flueben i slet alt offline indhold.

4. Under oversigten, klik på ryd oversigten.

5. Klik på ok.

6  Tøm papirkurven.

Husk at "skjule" dine filer igen.

Link til sikring af din computer http://www.spywarefri.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

De filer i Gaming zone er ikke "farlige". De er ikke så nemme at slette, men jeg mener du kan slippe af med dem, ved at gå Tilføj/Fjern programmer - Microsoft komponenter, og fjerne fluebenet ved internetspil.

Husk lige at SuperAdblocker er en demo, og den vil på et tidspunkt have penge af dig for at virke, hvis du da ikke vælger at afinstallere den først.
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:55 #14
Hej forevernewbie!

Så har vi udført alt det vedr. F8 m.v. + din nyeste indlæg.

Her er for en ordens skyld lige en sidste log:

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
C:\Programmer\Apple Computer\DVD@ccess\DVDAccess.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpotdd01.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
C:\Programmer\Logitech\iTouch\kbdtray.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpoevm08.exe
C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\Bin\hpoSTS08.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\claus\Skrivebord\hijackthis.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.dr.dk
O2 - BHO: SuperAdBlockerBHO Class - {00000000-6C30-11D8-9363-000AE6309654} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABBHO.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - F:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: Super Ad Blocker Toolbar - {B4B3001E-0F56-4E51-8250-BDE11547EC55} - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\sabtb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [vptray] C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\vptray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [zBrowser Launcher] C:\Programmer\Logitech\iTouch\iTouch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EM_EXEC] C:\PROGRA~1\Logitech\MOUSEW~1\SYSTEM\EM_EXEC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [CamCheck] C:\Programmer\NuCam\CamCheck\CamCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [SuperAdBlocker] C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SAdBlock.exe
O4 - Global Startup: DVD@ccess.lnk = ?
O4 - Global Startup: hp psc 2000 Series.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\Digital Imaging\bin\hpobnz08.exe
O4 - Global Startup: hpoddt01.exe.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program\LDMConf.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe (file missing)
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=www.dr.dk
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://acs.pandasoftware.com/activescan/as5free/asinst.cab
O20 - Winlogon Notify: NavLogon - C:\WINDOWS\System32\NavLogon.dll
O20 - Winlogon Notify: SABWinLogon - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABWINLO.DLL
O23 - Service: DefWatch - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\DefWatch.exe
O23 - Service: GroovePnP - Unknown owner - C:\WINDOWS\twain_32\SiPix\Groove\Srvany.exe (file missing)
O23 - Service: Symantec AntiVirus Client (Norton AntiVirus Server) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\SYMANT~1\SYMANT~1\Rtvscan.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: Super Ad Blocker Service (SABSVC) - SuperAdBlocker.com - C:\Programmer\SuperAdBlocker.com\Super Ad Blocker\SABSVC.EXE

Tusind tak for hjælpen.

Mvh.
Henrik.
Avatar billede fam.outzen Nybegynder
11. oktober 2005 - 20:59 #15
Pointene går til forevernewbie.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2005 - 21:06 #16
Den er også ren :)

Velbekomme :) Jeg tillod mig, at lægge et svar i mit forrige indlæg.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. oktober 2005 - 21:15 #17
Tak for point :)