Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 13:39 Der er 19 kommentarer og
3 løsninger

hvem tilbyder gratis hjemmesideplads uden reklamer?

dd oktober 2005 har jeg forsøgt at oprette en gratis hjemmeside på 1go.d, hvor man plejede at kunne få gratis plads. det kan imidlertid ikke lade sig gøre i øjeblikket.
Kan nogen anbefale et andet godt sted hvor kan oprette en side uden at forpligte sig til hverken reklamer og hvor stedets tilføjelse til URL'en er minimal?
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 13:42 #1
NB: jeg vil gerne selv designe siden!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. oktober 2005 - 13:43 #2
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
11. oktober 2005 - 13:43 #3
http://www.frac.dk  ---> gratis host!

mvh
mads
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. oktober 2005 - 13:45 #4
http://forum.gratisdns.dk/viewtopic.php?t=1758 <- anbefalinger herfra. Mandne som bag gratisdns. Kræver dog du har eget domæne navn.
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 14:00 #5
Hej Dalbjerg, den side diu anbefaler lyder spændende. Jeg tør godt tage chancen, men er ganske grøn og ved ikke hvad jeg skal svare på "FTP login" og "FTP password". Hvor finder jeg de oplysninger. Jeg havde et domæne engang (hos webhajen) og betaler domænet hos DK Hostmaster A/S.
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 14:01 #6
...mener, jeg havde webhotel hos webhajen før!
Avatar billede pplys Novice
11. oktober 2005 - 14:12 #7
Hvis det ikke skal være i danmark vil jeg anbefale http://home.no/
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 14:21 #8
det ku' sagtens være i Danmark. Jeg sidder nu og prøver at få dalbjerg's forslag til at fungere...
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 15:38 #9
igen til Dalbjerg: jeg er kommet igennem. Undrer mig nu bare over at man kun kan uploade et enkelt foto af gangen. Måske du har et trick?
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 16:24 #10
ved at være lidt træt af siden. Prøver de andres svar af...!
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. oktober 2005 - 16:28 #11
ved godt det ikke er svaret du søger, men hvorfor ikke bare betale de sølle 7 kroner et billigt webhotel koster, så får du en nogenlunde service en foholdsvis ok oppetid, ftp.

7 kroner kan alle da skrabe sammen i måneden :)
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2005 - 16:29 #12
har du evt overvejet www.b-one de er meget billige 9kr mdr fri trafik ,de kører rigtig godt de tilbyder 500mb web hotel som mindste løsning
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 16:29 #13
- det skal jeg da klart overveje. Lige nu venter jeg på grønt lys gennem til den norske.

Ses!
Avatar billede charley78 Novice
11. oktober 2005 - 16:30 #14
b-one lyder også fint ja!
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. oktober 2005 - 17:12 #15
jeg er personligt ikke tilfreds med b-one, men har indtil videre været utrolig tilfreds med www.unoeuro.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2005 - 17:16 #16
hvad er dit problem med b-one ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. oktober 2005 - 17:20 #17
deres support er langsom og ubehøvlede som bare f**** :)

Men som jeg skrev er det en personlig holdning, det kan sagtens være mange andre synes de er super gode.
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2005 - 21:59 #18
det har vi aldrig oplevet med dem ,men hvis man hugger hovedet af dem i en mail så får man også et svar derefter ?

de gange hvor vi skulæe have skiftet handle mm iforbindelse med overtagelse af administrationen har de svaret inden for få timer
Avatar billede charley78 Novice
14. oktober 2005 - 12:54 #19
to gratis:
den norske er nede meget ofte og Dalbjergs anbefaling er besværlig, fordi man kun kan uploade et enkelt foto af gangen.
Tak alligevel for anbefalingerne :oS

Nu mens jeg vil forsøge jakobclausens forslag www.internetplads.dk, spørger jeg alligevel ud. Hvem kan anbefale en sikker og god udbyder.
Har du fx et bud triple-x?
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. oktober 2005 - 13:15 #20
billlig og nogenlunde god udbyder er www.unoeuro.dk efter min mening. Det er et datterselskab af www.wannafind.dk som jeg personligt mener altid har været yderst stabile flexible og venlige. Men wannafinds priser er selvfølgelig også derefter.
Avatar billede charley78 Novice
14. oktober 2005 - 13:18 #21
ups... havde ikke lige fået øje på www.unoeuro.dk. Prøver den nu!
Avatar billede charley78 Novice
14. oktober 2005 - 13:22 #22
Nu har jeg været inde på begge sider. Skriver et nyt spørgsmål "webhotel uden services, men med mange mb, hvor?"... svar evt. der og høst nogle points!