Avatar billede dank Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Slimline blæser (80x80x1.5 cm)

Min 80mm blæser er gået i stykker på mit shuttle sn85 system.

Mål: 80x80x1.5 cm, normale blæsere er 2.5cm i dybden. Spørgsmålet er hvor jeg finder sådan en blæser?

Studiedata har svj kan se det, ikke sådan en blæser

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede venturer Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:52 #1
Kig lige efter på studiedata igen:
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=ACZM403&Fane=COLD,COFA,COFA80

Jeg vidste at Zalman lavede en, men skulle lige være sikker på at Studiedata nu også fører den. Og det gør de :)
Avatar billede venturer Nybegynder
11. oktober 2005 - 15:55 #2
....håber for iøvrigt ikke at du leder efter en blæser der er 80x80 cm ;)
Avatar billede dank Nybegynder
11. oktober 2005 - 16:12 #3
Venturer> ....håber for iøvrigt ikke at du leder efter en blæser der er 80x80 cm ;)

Meget, meget varm shuttle? :/