Avatar billede bamzen Nybegynder
13. oktober 2005 - 23:53 Der er 4 kommentarer

RegExp til at hive indholdet af en tabel

har følgende som indput, nu vil jeg gerne kunne lægge indholdet af hver celle ind i en mysql tabel med koordinat

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<META HTTP-EQUIV="pragma" CONTENT="nocache">

<html>
    <head>
        <title>Klan oversigt</title>
        <base target="Tribes">
        <style>
            body {margin-bottom:0px; background:black;    color:white; FONT-FAMILY: verdana, arial, sans-serif; FONT-SIZE: 8pt}
            TR {BACKGROUND: #003399; COLOR: white; FONT-FAMILY: verdana, arial, sans-serif; FONT-SIZE: 8pt; MARGIN: 5px;}
            TR B {color: yellow}
            TR A {color: white}

            a {color: white; text-decoration:none; }

            .AttackableAllianceClan {BACKGROUND: green;}
            .NotAttackableAllianceClan {BACKGROUND: #006001;}
            .NotAttackableAllianceClan a {font-color: gray; color: gray}
            .AttackableClan {BACKGROUND: #003399;}
            .NotAttackableClan {BACKGROUND: #000173; font-color: gray; color: gray}
            .NotAttackableClan a {font-color: gray; color: gray}
            .OnMouseOver {BACKGROUND: #6C6C6C;}
            .OnMouseOver a {color: Silver;}
            .OutLaws {BACKGROUND: #663300;}

            .NotActive {text-align:center;background-color:tranparent;}
            .Active {text-align:center;background-color:#6C6C6C;}
            .Active a {color:white;}
        </style>
    </head>
    <body BGCOLOR="6">

        <div id="ClanMap"><table align="center"><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 0, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 0, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('0'); AClanID8.click();" id="TDClanID8" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID8" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=-3>Tyrs Arm                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 1, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 1, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('1'); AClanID9.click();" id="TDClanID9" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID9" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=-2>Plejehjemmet            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 2, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 2, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('2'); AClanID66.click();" id="TDClanID66" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID66" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=-1>Videland                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 3, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 3, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('3'); AClanID11.click();" id="TDClanID11" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID11" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=0>Ongendus                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 4, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 4, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('4'); AClanID12.click();" id="TDClanID12" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID12" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=1>Trelleborg              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 5, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 5, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('5'); AClanID13.click();" id="TDClanID13" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID13" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=2>Hyrrokins Ulve          </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 6, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 6, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('6'); AClanID14.click();" id="TDClanID14" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID14" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-3&ykoordinat=3>Niflheim                </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 7, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 7, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('7'); AClanID15.click();" id="TDClanID15" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID15" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=-3>Midgårds Disciple        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 8, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 8, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('8'); AClanID16.click();" id="TDClanID16" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID16" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=-2>BiFrost                  </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 9, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 9, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('9'); AClanID7.click();" id="TDClanID7" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID7" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=-1>Asgaard                  </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 10, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 10, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('10'); AClanID6.click();" id="TDClanID6" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID6" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=0>Ragnarok                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 11, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 11, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('11'); AClanID19.click();" id="TDClanID19" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID19" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=1>Nidhugsbane              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 12, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 12, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('12'); AClanID20.click();" id="TDClanID20" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID20" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=2>Ildsborg                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 13, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 13, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('13'); AClanID3.click();" id="TDClanID3" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID3" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-2&ykoordinat=3>Loke's Hævn              </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 14, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 14, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('14'); AClanID22.click();" id="TDClanID22" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID22" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=-3>MimersVogter            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 15, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 15, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('15'); AClanID23.click();" id="TDClanID23" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID23" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=-2>Band of Brothers        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 16, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 16, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('16'); AClanID24.click();" id="TDClanID24" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID24" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=-1>MJØLNER                  </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 17, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 17, 'NotAttackableAllianceClan')" onclick="setActiveLink('17'); AClanID25.click();" id="TDClanID25" Class="NotAttackableAllianceClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID25" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=0>Dildens Yngel            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 18, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 18, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('18'); AClanID73.click();" id="TDClanID73" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID73" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=1>Quarkerne                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 19, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 19, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('19'); AClanID27.click();" id="TDClanID27" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID27" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=2>Narstrand                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 20, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 20, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('20'); AClanID64.click();" id="TDClanID64" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID64" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=-1&ykoordinat=3>Roms Vogtere            </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 21, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 21, 'NotAttackableAllianceClan')" onclick="setActiveLink('21'); AClanID74.click();" id="TDClanID74" Class="NotAttackableAllianceClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID74" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=-3>Hemoridderne            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 22, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 22, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('22'); AClanID30.click();" id="TDClanID30" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID30" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=-2>&#9827;Ørne®eden        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 23, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 23, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('23'); AClanID31.click();" id="TDClanID31" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID31" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=-1>Fredløses Paradis        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 24, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 24, 'OutLaws')" onclick="setActiveLink('24'); AClanID32.click();" id="TDClanID32" Class="OutLaws"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID32" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=0>Fredløse                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 25, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 25, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('25'); AClanID77.click();" id="TDClanID77" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID77" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=1>Den Brændte Jord        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 26, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 26, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('26'); AClanID34.click();" id="TDClanID34" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID34" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=2>Roar                    </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 27, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 27, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('27'); AClanID76.click();" id="TDClanID76" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID76" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=0&ykoordinat=3>De Blodige              </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 28, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 28, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('28'); AClanID36.click();" id="TDClanID36" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID36" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=-3>Thors Hammer            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 29, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 29, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('29'); AClanID78.click();" id="TDClanID78" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID78" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=-2>Fenris Ulvene            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 30, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 30, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('30'); AClanID38.click();" id="TDClanID38" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID38" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=-1>Woodan-Kulten            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 31, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 31, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('31'); AClanID39.click();" id="TDClanID39" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID39" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=0>Lunas Sønner            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 32, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 32, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('32'); AClanID70.click();" id="TDClanID70" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID70" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=1>Odins Ravne              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 33, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 33, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('33'); AClanID72.click();" id="TDClanID72" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID72" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=2>Jotunheim                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 34, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 34, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('34'); AClanID42.click();" id="TDClanID42" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID42" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=1&ykoordinat=3>Udgaard                  </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 35, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 35, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('35'); AClanID43.click();" id="TDClanID43" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID43" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=-3>BrotherHood              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 36, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 36, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('36'); AClanID71.click();" id="TDClanID71" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID71" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=-2>Kaos Krigerne            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 37, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 37, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('37'); AClanID45.click();" id="TDClanID45" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID45" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=-1>Yggdrasils Krigere      </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 38, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 38, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('38'); AClanID46.click();" id="TDClanID46" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID46" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=0>Honor Of NI              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 39, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 39, 'AttackableAllianceClan')" onclick="setActiveLink('39'); AClanID47.click();" id="TDClanID47" Class="AttackableAllianceClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID47" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=1>Hogwarts                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 40, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 40, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('40'); AClanID48.click();" id="TDClanID48" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID48" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=2>Søsterhjemmet            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 41, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 41, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('41'); AClanID49.click();" id="TDClanID49" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID49" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=2&ykoordinat=3>Army of The Dead        </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 42, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 42, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('42'); AClanID68.click();" id="TDClanID68" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID68" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=-3>Kvasers Blod            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 43, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 43, 'NotAttackableAllianceClan')" onclick="setActiveLink('43'); AClanID51.click();" id="TDClanID51" Class="NotAttackableAllianceClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID51" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=-2>Habingers Of Despair    </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 44, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 44, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('44'); AClanID52.click();" id="TDClanID52" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID52" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=-1>Nornernes Udvalgte      </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 45, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 45, 'AttackableAllianceClan')" onclick="setActiveLink('45'); AClanID75.click();" id="TDClanID75" Class="AttackableAllianceClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID75" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=0>Huevos Grandes          </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 46, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 46, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('46'); AClanID69.click();" id="TDClanID69" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID69" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=1>Lethra                  </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 47, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 47, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('47'); AClanID2.click();" id="TDClanID2" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID2" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=2>Odins Brødre            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 48, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 48, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('48'); AClanID56.click();" id="TDClanID56" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID56" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=3&ykoordinat=3>Tempelridderne          </div></td></tr><tr><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 49, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 49, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('49'); AClanID57.click();" id="TDClanID57" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID57" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=-3>På Mørkets Vinger        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 50, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 50, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('50'); AClanID58.click();" id="TDClanID58" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID58" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=-2>Fimbul Vinter            </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 51, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 51, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('51'); AClanID59.click();" id="TDClanID59" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID59" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=-1>LastKlanStanding        </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 52, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 52, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('52'); AClanID60.click();" id="TDClanID60" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID60" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=0>Ørneborgen              </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 53, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 53, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('53'); AClanID61.click();" id="TDClanID61" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID61" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=1>Frihedskæmperne          </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 54, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 54, 'AttackableClan')" onclick="setActiveLink('54'); AClanID62.click();" id="TDClanID62" Class="AttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID62" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=2>Byzantium                </div></td><td onmouseenter="mhHover('ClanMap', 55, 'OnMouseOver')" onmouseleave="mhHover('ClanMap', 55, 'NotAttackableClan')" onclick="setActiveLink('55'); AClanID63.click();" id="TDClanID63" Class="NotAttackableClan"><div align="center" class="NotActive"><a id="AClanID63" href=TribesInClan.asp?xkoordinat=4&ykoordinat=3>The Nordic Tribe        </div></td></tr></table></div>
<script>
function mhHover(tbl, idx, cls)
{
    var t = document.getElementById(tbl);
    if (t == null) return;
    var d = t.getElementsByTagName("TD");
    if (d == null) return;
    if (d.length <= idx) return;
    d[idx].className = cls;
}

function setActiveLink(iCurrent) {
    var t = document.getElementById("ClanMap");
    if (t == null) return;
    var d = t.getElementsByTagName("div");
    for(var i = 0; i<d.length; i++) {
        d[i].className = 'NotActive';
    }
    d[iCurrent].className = 'Active';
}
setActiveLink(46);
</script>

    </body>
</html>

Meget gerne med en forklaring af RegExp, så jeg forhåbentlig kan blive lidt bedre til det skidt

/Bamzen
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. oktober 2005 - 05:53 #1
Hvad helt præcist vil du have ud af det ?

Husk at det kræver tilladelse at hente data fra en anden side.
Avatar billede bamzen Nybegynder
14. oktober 2005 - 06:24 #2
ja det er jeg klar over. Sidens programmører vil gerne med tiden nogle feeds af data - men det har lange udsigter hvornår de får tid til at få det lavet.

Så det jeg vil have ud af det, er data fra tabellen, så man ikke som i dag skal sidde og indtaste hver enkelt del i hånden igen.

/Bamzen
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. oktober 2005 - 07:03 #3
Hvilken data vil du have ?
Avatar billede bamzen Nybegynder
14. oktober 2005 - 12:06 #4
Simpelthen de data der ligger i mellem <td somthing> og </td>