Avatar billede rene_graff Nybegynder
22. oktober 2005 - 23:56 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

mangler banner

hej,

jeg mangler et banner til denne side istedet for den jeg har lavet nu, linket er: www.rene-graff.dk

nogle forslag?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:16 #1
hvilken størrelse ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:24 #2
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:24 #3
må meget gerne være en del smallere... men den skal være så bred som nu...gør ikke noget hvis den er lidt bredere
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:25 #4
sig endelig til hvis der er noget du synes mangler eller du selv har nogle idéer !
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:25 #5
vil gerne have den fader ud i den anden farve..
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:28 #6
ok så den skal være smallere og fade ud i den anden farve ?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:30 #7
ja prøv det..måske kan du vælge en anden farve den skal fade fra
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:31 #8
ok jeg prøver !
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:31 #9
smallere på den lange led ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:32 #10
a
|
b|

side a eller b der skal være mindre ?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:35 #11
ikke smaldere på den lange led
men den anden
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:51 #12
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:51 #13
bedre nu ?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
23. oktober 2005 - 01:56 #14
jeg går i seng nu men jeg er tilbage i morgen tidlig !

hvis du kan bruge billedet så bare accepter mit svar ellers så skriv...!
så vil jeg se på det i mogen tidlig !

Hilsen VD
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 10:07 #15
jeg har valgt at bruge lidt 3D effekt da det jo er på internettet, skriv hvis du vil have nogle ændringer.

http://ichost.frac.dk/files/rene-graff.jpg
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. oktober 2005 - 10:13 #16
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 11:24 #17
helle100 --> jeg kan ikke se dit forslag, den skriver siden kan ikke vises,
seri0sma --> Jeg kan på en eller anden måde vældigt god lige det forslag du kom med har lige oploadet den her http://rene-graff.dk, jeg kunne godt tænke mig at den fader ud i den anden farve lidt også ville det være godt hvis du kunne får plads til mit link på logoet
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. oktober 2005 - 12:28 #18
Nederst på den side du kommer ind på, skal du trykke på "Free" så kommer det nederst på den efterfølgende side
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:10 #19
http://ichost.frac.dk/files/rene-graff.jpg Jeg har skrevet linket, og har også lagt en lens flare oppe i venstre hjørne, jeg kan ikke få den til at fade ud, men jeg kan tilbyde dig at lave et helt nyt design til hjemmesiden, men ikke gratis.

Mit omega webdesign team kan programmere og lave grafik for en smule penge, hvis du kun vil betale points kan du stadig få banneret, og jeg kan lave videre på det, men jeg ved ikke om jeg ville kunne få det til at fade.
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:15 #20
hvor mange penge snakker vi her...for et nyt design?
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:17 #21
Kun for design et par hundrede, hvis der skal programmering med, så du kan klare alt online via cms, et par tusinde
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:18 #22
vil du bare ændre farverne i css filen for de penge eller lave helt nyt design
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:19 #23
Nyt design
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:22 #24
hvor meget er et par hunred i dine øjne?
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:25 #25
2-7 kommer an på hvor meget arbejde der ligge i det. har du MSN, IRC, eller et andet online kontakt program ?
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:26 #26
min msn: rene@rene-graff.dk
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:27 #27
men som sagt, det er kun design, så ville du blive nød til at intregere oscommerce systemer som jeg kan se du bruger, ind i det nye design. Vi kan også tilbyde helt nyt system, hvor du kan logge ind og ændre på siden, og med betalings sytem.

for jeg ved ikke hvordan du vil få oscommerce til at passe med et nyt design. Men nu kender jeg heller ikke oscommerce så godt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. oktober 2005 - 17:34 #28
hvis du alligvel skal investere et par tusinde for at få et nyt design og system, vil jeg istedet anbefale dig at købe en template til oscommerce. Der findes utrolig mange lækre templates. De koster i omegnen af 150-200 dollars, og så passer de til systemet.
Templatemonster har nogle lækre http://www.templatemonster.com/oscommerce-templates.php men ellers finder du mange andre sider med en søgning på google efter oscommerce templates
Avatar billede rene_graff Nybegynder
23. oktober 2005 - 18:26 #29
tak for tippet...kan man intlig ikke downloade en gartis template...måske ikke så kompliseret som de andre men måske lidt anderledes som den standarde?
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. oktober 2005 - 19:37 #30
uden at vide det, så vil jeg tro det kan lade sig gøre.

prøv google og søg på free oscommerce templates
Avatar billede bill20 Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:26 #31
Avatar billede rene_graff Nybegynder
21. december 2005 - 12:18 #32
gik her istedet for http://eksperten.dk/spm/673825