Avatar billede turbolyn Nybegynder
24. oktober 2005 - 18:44 Der er 4 kommentarer

Mikrofonen brummer

Hej Eksperten.

Jeg har et problem med mit nye lydkort, eller måske min mikrofon..
Jeg købte et nyt lydkort den anden dag fordi mit gamle gik i stykker, men siden jeg har skiftet til det lydkort så er min mikrofon begyndt at brumme sådan så det er irriterende for folk jeg snakker med. Er der noget jeg kan gøre for at ændre på det?

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
24. oktober 2005 - 23:59 #1
Er du sikker på, at kortet sidder rigtgt på plads? Det kunne se ud som om du mangler stelforbindelse.
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. oktober 2005 - 01:29 #2
Brug strømkabler med stelforbindelse mellem PC og 220 Volt.
Avatar billede turbolyn Nybegynder
25. oktober 2005 - 19:14 #3
Hej...tak for svarene, hvordan fungerer de kabler? og kan i eventuelt fortælle mig nogen steder hvor jeg kan købe sådan et?
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. oktober 2005 - 17:56 #4
Det kræver også, at du har jordforbindelse i din stikkontakt.