Avatar billede michaelben Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

virus/trojan i xp validerings active x?

Har lige installeret og aktiveret xp og sp2 på min nye PC.
Når jeg går ind på update, vil den lige validere min xp. Så skal der
downloades et active x. Det vil min xp firewall ikke vide af..(kan ikke
genkende udgiveren).
Bagefter virker mit antivirusprogram ikke. og jeg kan heller ikke online scanne. Jeg afinstallerede så mit avg og geninstallerede det, opdaterede det
og scannede pc-en. den fandt ikke virus, men et eller andet er der kommet ned. Jeg kan ikke downloade .exe filer som fx mozilla browseren. Den giver fejlmelding når jeg åbner det downloadede.
er det virus?

Nogen der kender problemet?

(skal lige siges, at min xp er updateret, fordi jeg dektiverede dette active
x)

mvh Michael
Avatar billede michaelben Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:49 #1
Meddelsen xp firewall kommer med, når jeg prøver at validere på update, er at udgiveren ?linkid=39204 er ukendt
Avatar billede majsmarken Nybegynder
25. oktober 2005 - 20:49 #2
GENERELT:
En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommentar/besvare ikke) brugere med for mange 'hænger' spørgsmål ...
Avatar billede michaelben Nybegynder
25. oktober 2005 - 23:57 #3
Det var nvidias firewall, der fulgte med bundkortet, der fuckede alle downloads op, selv om den var deaktiveret.
Hold da kæft hvor har det kostet mange timer at finde ud af..og omformatteringer og installeringer..