Avatar billede freeman Nybegynder
28. oktober 2005 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvilken skærm til bærbar ?

Jeg er ved at købe en bærbar hos Dell, men kender ikke lige til skærmene på dem. Der der nogen som kan hjælpe med understående, hvilken skærm burde jeg tage. Den ene er jo ca. 1000kr dyerer, men har tilsyneladende bedre opløsning. ??

17" UltraSharp™ Wide Screen WXGA+ (1440 x 900) TFT [Omfattet af prisen]

17" UltraSharp™ Wide Screen UXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™ [tilføj kr 987,50 eller 37,-/måned1]
Avatar billede draco999 Nybegynder
28. oktober 2005 - 12:58 #1
Så vidt jeg ved, så er den dyere en MEGET bedre skerm. og du vil få en slags Glas skerm og det er meget bedre og dejlige at se på end den normale Bærbar skerm.

men om det Netop er lige nr 2 er jeg ikke 100% sikker på, ved kun at den jeg snakker om er dyre end de normale.
Avatar billede freeman Nybegynder
19. april 2007 - 08:47 #2
lukker