Avatar billede jahamnej Nybegynder
28. oktober 2005 - 15:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

for langt mellem strømforsyning og ATX12V

Hej, jeg har et kæmpe problem med min nye computer...

Har lige samlet den (eller forsøgt) og jeg må sige at mit Antec p180 kabinet er rimelig gennemtænkt, og fedt at arbejde med. Der er dog et stort minus, når jeg skal ha mit A8N-E bundkort i...

Strømforsyningen sidder nemlig i bunden på dette kabinet, og når jeg skal sætte ATX12V (4-pin) kablet i, opstår der problemer. Det kan simpelthen ikke nå derop. Det er ikke langt nok.

Jeg prøvede med at par andre psu'er jeg havde liggende, men de kabler var bare endnu kortere.

Uden det stik, fungerer skidtet ikke. Man kan tænde den, og det ser ud til at køre, men intet finder sin vej ud til skærmen, og der kommer heller ingen bip/fejlmeldinger. Jeg regner med at det skyldes at atx12v ikke er forbundet (???)

hvad gør jeg?? kan jeg sætte en slags forlænger på eller noget? og hvor kan man købe sådan noget?

Jeg er desperat. Intet er mere skuffende end at bruge end masse penge på skidtet, samle det, og kun få en sort skærm ud af det...
Avatar billede egr_sli Nybegynder
28. oktober 2005 - 16:48 #1
er der sådan noget du har brug for ? http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CAES900&Fane=CASE,CAPS,CAPSCA
Avatar billede jahamnej Nybegynder
28. oktober 2005 - 17:06 #2
nej, det er en ATX12V (4-pin) jeg skal bruge. Ved faktisk om det findes...
Avatar billede oniel Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:36 #3
En forlænger af den type kan jeg ikke lige finde, men et andet bud på en løsning (uden brug af samlemuffer og gør-det-selv-opfindsomhed) :

http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CAES901&Fane=CASE,CAPS,CAPSCA
Avatar billede serverservice Praktikant
29. oktober 2005 - 18:25 #4
Avatar billede jahamnej Nybegynder
31. oktober 2005 - 22:44 #5
tak for jeres svar...

dannyboyd, jeps det var lige præcis den. Den var sgu svær at finde, men du klarede den. Svar lige...
Avatar billede serverservice Praktikant
31. oktober 2005 - 22:53 #6
jeps - så kan du komme vidre md projektet