Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
29. oktober 2005 - 00:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pop3 modtage liste af mails.

Jeg er ved at lege med lidt pop3. når jeg connecter til serveren og modtager en liste af mails ser det også fint ud. Men hvis jeg sender en mail til den konto jeg kigger på mellem 2 LIST kommandoer, ja så kan jeg ikke se der er kommer en ny email. Først hvis jeg disconnecter og så connecter igen og derefer sender en LIST kan jeg se der er kommet en ny email. Skal der gøres noget specielt for at unsgå denne reconnect?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. oktober 2005 - 00:42 #1
RFC 1939 siger:

  Of course the other capabilities of
  IMAP, such as polling an existing connection for newly arrived
  messages and supporting multiple folders on the server, are not
  present in POP3.

så jeg tvivler lidt

eneste potentielle kommando må være RSET
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
29. oktober 2005 - 21:42 #2
har oprettet spg. under Email. Lukker her, men smid et svar....
Avatar billede arne_v Ekspert
29. oktober 2005 - 21:48 #3
ok