Avatar billede dksms Nybegynder
29. oktober 2005 - 16:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Amd seprom amd athlon (2)

Nåh jeg oprettede engang et spørgsmål omkring at en cpu ikke ville kører som den skulle. Vi fik af vide at vi skulle update bios og det er her vi kommer til et problem. Vi skal starte computeren o pmed en startdiskette men nåh vi gør det så kan vi ikke finde nogen af harddiskene. Harddiskene er på 80 gb og den anden på 250 gb begge er ntfs. Understøtter dos det ikke, eller er det noget helt tredje?

Takker på forhånd
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 16:56 #1
du skal ikke bruge dine harddiske for at opdatere BIOS
Avatar billede dksms Nybegynder
29. oktober 2005 - 16:59 #2
Iflg. denne her http://www.msi.com.tw/html/support/bios/note/award.htm så skal man der? Eller læser jeg den forkert?
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 17:07 #3
du læser det forkert ;) du henter filen og pakker den ud på din harddisk, og derefter din din floppydisk
Avatar billede dksms Nybegynder
29. oktober 2005 - 17:08 #4
Takker jeg prøver nu. Så må du lige gi et svar så du kan få dine point :)
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 17:26 #5
her kommer ihvertfald et svar ;)
Avatar billede dksms Nybegynder
29. oktober 2005 - 17:35 #6
Sådan værsgo og mange tak for hjælpen. Det virkede som det skulle bortset fvra at den satdigvæk viser at det er en amd athlon 1600+ og det er en amd seprom 2800+
Avatar billede screem_brille Novice
29. oktober 2005 - 17:38 #7
så er det fordi den nyeste BIOS ikek har den microcode som identificerer den CPU.