Avatar billede spade Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:14 Der er 3 kommentarer

Trådløst netværk falder ud

Jeg sider her med et Linksys Wireless-B 2,4GHZ 802.11B netkort der falder ud hver min ca 2-3 sek af gangen. Jeg tror ikke det kan være routeren da alle andre trådløse enheder køre ubeklageligt. Routeren er en Wireless-B Broadband Router - BEFW11S4

Nogen der har en idé til hvad man kan gøre ved det?
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:27 #1
Er den placeret ved nogle støjkilder ?

Lysttof rør, radioer, mv..

prøv at flytte det til et fjernt sted, og se om det trådløse signal (uden net) er stabilt.
Avatar billede michael_mortensen Nybegynder
30. oktober 2005 - 17:28 #2
Er det PCMIA eller PCI ?
Avatar billede spade Nybegynder
30. oktober 2005 - 18:13 #3
Det er USB mester