Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

holder iPod nano sin kvalitet + Creative Zen micro??

jeg sk ha en mp3-afspiller

bestemte mig for iPod nano, men har fået at vide den ikke holder særlig godt.. hvad er jeres erfaringer? kvalitet? andet alternativ? (ikke meget for at gå meget længere prismæssigt)

hvad med creative zen micro? er den værd at købe? fordele/ulemper?
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 21:35 #1
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 21:37 #2
godt nok med ipod mini men
se fx den her test: http://www.sahara.co.za/%5CAssets%5CReviews%5CMP3.com%20Creative%20Zen%20Micro%20Vs%20Mini%20IPOD%2028%20January%202005.htm

jeg ville vælge en creative zen micro af følgende grunde:
- flere farver at vælge imellem
- udtageligt batteri
- 1 gb mere plads end org. ipod mini
- fm radio
- den er mindre

ville tage zen micro.
Jah nano er lille og lækker, men man skal passe på at man ikke laver tingene for små så de ikke holder ;D
fx skulle batterilevetiden være lidt dårligt (eller i hele tager batteriet i ipod's)
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 21:38 #3
Det er ikke ipod mini, men ipod nano der er tale om egr_sli ;)
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 21:41 #4
Og kan se at du ikke har fået lukket nogle af dine spørgsmål, du gør bare således:

Hvis en bruger har lagt et svar så skal du bare bladre ned nederst på siden. Kig til venstre for det felt du svare i spørgsmål på (Der hvor du svare på kommentare) der vil mit navn nu stå fordi jeg har lagt et svar. Hvis du synes jeg hjalp dig markere du mit navn i kassen og klikker på accepter knappen :
(Har valgt ikke at tage dig med i ovenstående egr_sli fordi din bedømmelse handler om ipod mini :))
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 22:04 #5
1. jeg ved da godt at det er ipod mini, så dum er jeg godt nok ikke !
ville bare vise lidt fordele og ulemper ved creative og apple generelt ! fx at man ik kan tage batteriet kan tages ud!

2. http://www.exp.dk/spm/630128 - kan ikke se spørgsmålene ! uanset hvilken pc eller netværk jeg er på !

3. jeg ved godt hvordan man skal opføre sig på exp.dk !
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2005 - 22:51 #6
Undskyld mig med den sidste kommentar med at du ikke har lukket dine spørgsmål var altså ikke til dig :/
- kan se du nu også har givet mig dårlig karma, hmm ja beggrund af en misforståelse.
Avatar billede alichu Nybegynder
05. november 2005 - 20:52 #7
Jeg er super glad for min Creative Zen Micro(5 GB), stor lydkvalitet, flere funktioner end ipod. Holder langt bedre end Ipoden