Avatar billede tct Nybegynder
05. november 2005 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

medion tastatur problem

hej

jeg har et problem med mit trådløse medion md 40287 tastatur! jeg har lige skiftet batterier i den, men nu virker den så ikke... jeg har smidt min installations guide væk, så jeg kan ikke huske hvordan jeg får computeren og tastaturet til at finde hinnanden... nogle der kan hjælpe?
Avatar billede fuzion Nybegynder
05. november 2005 - 15:59 #1
kender ikke lige dit tastatur, men sidder der ikke en knap man skal trykke på - på undersiden af tastaturet, og så på den modtager der er tilsluttet computeren??
Avatar billede tct Nybegynder
05. november 2005 - 16:12 #2
du er dagens hent... smid et svar...!
Avatar billede tct Nybegynder
20. november 2005 - 18:43 #3
så lukker jeg...