Avatar billede mj-dnet Nybegynder
08. november 2005 - 18:42 Der er 1 løsning

Læse fra EventLoggen

Hej...

Jeg har flg. kode, men den kommer med en fejl om at jeg ikke har adgang til at læse fra den gennem .NET frameworket...

"Programmet forsøgte at foretage en handling, der ikke er tilladt af sikkerhedspolitikken. Handlingen krævede SecurityException. Hvis du vil give programmet de nødvendige tilladelser, skal du kontakte systemadministratoren eller bruge administrationsværktøjet til sikkerhedspolitikker i Microsoft .NET."

Her er koden:

EventLog elog = new EventLog();
elog.Log = "Program";
elog.Source = "crypt32";

for(int i = 0; i<5;i++)
{
    try
    {
        MessageBox.Show("Message: " +elog.Entries[i].Message + "\n" + "App: " +elog.Entries[i].Source + "\n" + "Entry type: " +elog.Entries[i].EntryType);
    }catch{}
}
Avatar billede mj-dnet Nybegynder
08. januar 2006 - 00:38 #1
Lukkes