Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
11. november 2005 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hente emails fra 98 maskine

Hej

Har en ven der har fået ny pc da den gamle gik i stykker under noget tordenvejr.. Harddisken i den er dog ikke gået til, og data kan derfor hentes.. Men hvordan henter vi mails frem fra den gamle Outlook? Har fundet stedet de ligger, men den nye maskines outlook vil ikke accepterer det..

Den gamle maskine: windows 98
Nye maskine er en Acer med windows xp

Er det muligt at finde et program der kan læse emails filerne ?

Venligst
Avatar billede sharkman Nybegynder
11. november 2005 - 17:49 #1
Har din ven prøvet at importere? Det sker i Outlook fra menuen Filer>Importér og Eksportér>Importér Internet Post og Adresser
Avatar billede strych9 Praktikant
11. november 2005 - 18:05 #2
På den gamle maskine: Hjælp -> Om outlook express
Er det version 6.0?
Avatar billede strych9 Praktikant
11. november 2005 - 18:06 #3
vent jeg fik ikke læst ordentligt... prøv at højre klikke på den primære OE exe fil og se om der står v6.0 under versionsnummer i stedet.