Avatar billede Slettet bruger
15. november 2005 - 19:48 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

hvordan finder man sit port nr

hej

hvordan finder man ud af hvad sit port nr er på sin computer
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. november 2005 - 20:08 #1
Hvis din computer virker lige som alle andre computere så er portene fra 1 til 65535 til stede på den. Du selv har ikke noget port nummmer, hvad havde du forestillet dig at bruge det til?

Hvilke porte der er åbne på din maskine afhænger af hvad du har installeret på den og hvordan din firewall er sat op. Sagt på en anden måde, hvilke pårte du selv har åbnet for
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. november 2005 - 20:15 #2
http://scan.sygate.com kan du se hvilke porte der er åbne
Avatar billede vessel Nybegynder
15. november 2005 - 21:39 #3
er det ikke din IP-adresse du mener?
Den kan du finde på www.myip.dk
Avatar billede grinderslev Praktikant
16. november 2005 - 08:28 #4
Du kan også prøve at starte en kommandoprompt og skrive: IPCONFIG /ALL