Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. november 2005 - 23:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

HVorfor kan jeg ikke modtage mail på ejen mail server HAR TDC net

Hejza

Jeg forstår ikke at jeg godt kan sende mail til andre via min Mailserver men ikke modtage :s forstår det ikke... Hjælp

Mail server> MDaemon
GratisDNS styr DNS.

Ellers noget info saa skriv. >d

Paa forhaand tak
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2005 - 23:49 #1
har du konfiguereret DNS til at bruge backup-mx serveren ?
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. november 2005 - 23:49 #2
hvordan gør jeg det og hvad skal der stå? :D
Avatar billede xyborx Nybegynder
17. november 2005 - 23:50 #3
Hvilket domæne er det? Så kan vi jo selv checke om det ser rigtigt ud :)
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. november 2005 - 23:50 #4
partyzonen.com
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2005 - 23:52 #5
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. november 2005 - 23:55 #6
oki. så må jeg se om det kommer til at virke :p hehe-. men tak for hjælpen indtil vider. :P
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. november 2005 - 23:58 #7
en der er lidt kvik. og kan svare mig på hvordan kan jeg ikke modtage post fra nogen af og andre kan jeg godt? eller skal jeg oprette en ny? :d
Avatar billede arne_v Ekspert
18. november 2005 - 00:00 #8
du kan sikert godt modtage post fra andre TDC brugere men ikke udefra
Avatar billede hitman3k Nybegynder
18. november 2005 - 00:02 #9
ok jeg kan modtage fra eksperten, og fra min bror som har tele2. men fra fx. en gammel wanadoo.dk mail kan jeg ikke modtage fra :S
Avatar billede hitman3k Nybegynder
17. februar 2006 - 21:52 #10
hmmmmmm kan ikke huske hvad fejlen var men det virker nu :D så jeg lukker