Avatar billede thomasejsing Nybegynder
20. november 2005 - 23:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejlmeddelse på webhotellet

Hej jeg får følgende fejl, hvorfor?
er det fordi webhotellet har opgraderet til en ny mysql database??????? og hvordan retter jeg fejlen????

Warning: fopen(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid/gid is 2404/80 is not allowed to access /var/tmp/runtime_long_php.txt owned by uid/gid 80/0 in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fopen(/var/tmp/runtime_long_php.txt): failed to open stream: Invalid argument in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 9

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 10

Og i et administrationsmodul

Home
web3203
    123_maillist
    banner
    banner_mini
    kategori
    lager
    link
    pos
    ret_lager

Warning: fopen(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid/gid is 2404/80 is not allowed to access /var/tmp/runtime_long_php.txt owned by uid/gid 80/0 in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fopen(/var/tmp/runtime_long_php.txt): failed to open stream: Unknown error: 0 in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 9

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 10

Welcome to phpMyAdmin 2.1.0
MySQL 4.0.23a-log running on db.xxxxx.dk

db.xxxxx.dk - web3203localhost
phpMyAdmin-Homepage
phpMyAdmin Documentation

Warning: fopen(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid/gid is 2404/80 is not allowed to access /var/tmp/runtime_long_php.txt owned by uid/gid 80/0 in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fopen(/var/tmp/runtime_long_php.txt): failed to open stream: Unknown error: 0 in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 8

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 9

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /usr/local/lib/php/benchmark_append.php on line 10
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2005 - 23:52 #1
Det lyder som webhotellet, der skal rette en fejl.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2005 - 23:54 #2
Og så er phpMyAdmin 2.1.0 er rimelig, temmelig, ganske forfærdeligt gammel.
Er det webhotellet, der stiller den til rådighed, er de et par lysår bag efter udviklingen. Er det dig selv der har den installeret, så snup en ny: http://phpmyadmin.net/
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
21. november 2005 - 07:49 #3
jeg ved ikke hvem der har det, om det bare er bruger interfacet der er lavet i ver. 2.1 men hvordan får man lavet det om til noget nyere? er det hos webhotellet? og hvad gør man ved alle de fejl meddelser der er?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 08:26 #4
Så start med at spørge webhotellet.
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
21. november 2005 - 08:38 #5
websiden virker nu, har spurgt dem men de har ikke svaret det er web10 det ligger hos.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. november 2005 - 09:13 #6
Så er der jo nok andre, der har bemærket det. Men bruger de virkelig phpMyAdmin 2.1.0 ... ??

Hvis problemet er løst, så svar selv, accepter eget svar. Jeg samler ikke  på point.
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
21. november 2005 - 09:27 #7
jeg ved ikke hvad de bruger eller ikke, men men men