Avatar billede skelboe Nybegynder
21. november 2005 - 12:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

FormatNumber problemer

Min side er pludselig begyndt at skrive f.eks. 42.05 istedet for 42,05.. Hvad kan dette skyldes. Jeg bruger FormatNumber(Var,2). Det skal siges den dog har virkert og skrevet 42,05.
Avatar billede fennec Nybegynder
21. november 2005 - 12:39 #1
Det er din LCID der er problemet. Sæt denne kode i toppen af din side:

session.LCID = 1030
Avatar billede skelboe Nybegynder
21. november 2005 - 12:43 #2
det virkede.. Det er nok min host der har pillet ved serveren.. smid et svar
Avatar billede fennec Nybegynder
21. november 2005 - 12:52 #3
.o) <-- One Eyed Jack
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
22. november 2005 - 00:13 #4
LIge for at uddybe.. til andre der har samme problem og evt skal bruge tråden senere... så er her en liste over alle lcid's..

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/script56/html/vsmsclcid.asp

og husk at lcid ændrer alle lokale indstillinger.. dette gælder også dato-formater, ugedage, currency osv til det der er standard for den regional setting.. ganske praktisk hvis man har f.eks. en engelsk server licens...