Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Syntes du selv skulle forsøge med Swish Max, macromedia flash kan virke lidt tungt og trælst at komme igang med, hvor Swish har samlet de mest brugte text effekter og billede effekter og givet mulighed for drag n drop..
Ehn, det kan du ihvertfald. Men jeg har nogle ønsker. Lidt ala det som jeg skrev med at få lidt til at skinne osv. Altså egentlig hvis du kan lave en rigtigt smart flash fil. Kan du det nfk?
Jeg kan da i al fald se på det, men der er en regl her på exp.dk om at man ordner spørgsmål og svar i det åbne rum så andre også kan få gavn af processen så kom med et link til billedet og hvad du havde tænkt dig der skulle stå af tekst, så ser jeg på det i morgen.
øh jamen så skal jeg jo bruge fla filen, men jeg dropper ud for jeg har ikke tid til det her i december...
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.