Avatar billede janomel Nybegynder
30. november 2005 - 13:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ved nogle noget om Web10 og deres status pr dd

Hej

Nogle herinde ved måske noget om hvad der lige sker for Web10. De er fuldstændig ned og er ej heller til at få kontakt via telefon.

Det er da noget skidt.

Men er der en eller flere der kan gøre mig kloger på det
Avatar billede askhoej Praktikant
30. november 2005 - 13:40 #1
Jeg er med på en lytter da jeg også selv har en del site hos dem og lige har forsøgt, at ringe til dem.

/askhoej
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2005 - 13:56 #2
De besvarer selvfølgeligt ikke telefonen, det skal man heller ikke forvente til et webhotel til 120kr om året..

Derfor må i have tålmodighed, til de finder ud af det, altervativt hvis det er uacceptabelt skift udbyder..
Avatar billede janomel Nybegynder
30. november 2005 - 14:29 #3
ja meget kedeligt. Men nu er det jo ikke kun web10 man ikke kan få fat i. F.eks. www.sts-web.dk som ligger på en TDC kan man ikke få fat i.

Er der andre. Alt tid spændende, at se om det er sådan et mega nedbrud
Avatar billede giang Nybegynder
30. november 2005 - 15:48 #4
Mon ikke det er linien den er gal med? Det skulle da være mærkeligt om alle web10's servere er nede på en gang.

Hvis det er linien der er problemet, så kan problemet vel i realiteten godt være rettet uden at det virker hos os, fordi DNS'en ikke er slået igennem endnu? Eller hvad?
Avatar billede janomel Nybegynder
30. november 2005 - 17:45 #5
Nu er de tilbage.

Men på et tidspunk var der ikke adgang til deres hjemmeside, dem der ejer dem, mail eller webhoteller.

Underligt
Avatar billede easywebhost Nybegynder
03. december 2005 - 11:43 #6
Der er en del skriver om dem i nyhedsgruppen :

edb.internet.udbydere.webhotel

Desværre gik den også på nedetid og man kan ikke ligefrem kalde brugerne venlige, men i kan jo selv læse kommentarerne.

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede janomel Nybegynder
03. december 2005 - 13:03 #7
det var nu bare surt, at se...

Men det kunne være at alle webhotel udbyder skulle gå samme om en fælles side, som kunne komme med oplysninger til deres kunder, i sådan tilfælde.

For det vigtigeste er sq at give informationer til sinde kunder. Hvis man får ren besked kan man leve med meget