Avatar billede mixi Nybegynder
01. december 2005 - 19:35 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

hvordan ka jeg se tv på min pc

Hej eksperter.. jeg har en packard bell og der er et tvkort i. Nu har jeg endelig taget mig sammen til at få sat antennestik i så jeg kunne se tv på computeren.. men hvordan ?? Synes ikke jeg kan se nogen steder hvordan jeg får det frem..

MVH Michael..
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
01. december 2005 - 20:01 #1
Der har vel fulgt noget software med. Enten med computeren hvis tv-kortet sad i det du købte den, eller også fulgte det med hvis du købte tv-kortet separat.
01. december 2005 - 20:01 #2
Hvilket [tvkort] ?
Du skal jo lige finde/instalere driver/software dertil...
01. december 2005 - 20:02 #3
1 sek...
Avatar billede mixi Nybegynder
01. december 2005 - 20:05 #4
det sad i computeren da jeg købte den.. ups kommer lige i tanke om der er en fjernbetjening og sådan en infrarød ting i min kasse som jeg lige havede glemt.. sådan er det når man ikke har spist endnu..nu virker det..hvad gør jeg lige med point ?
01. december 2005 - 20:59 #5
Læg selv et [svar] - så ka' vi dele alle sammen...
Avatar billede mixi Nybegynder
02. december 2005 - 15:56 #6
svar