Avatar billede oz3tl Nybegynder
02. december 2005 - 05:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor kunne det være rart

Hvor kunne det være rart at folk gad lægge deres ?? i de rigtige rubrikker, hvorved man også kunne få mere hjælp, elektronik er ikke til hjælp om grafikkort eller bundkort der ikke vil finde det ene eller andet, læg de spørgsmål ind under PC eller SKÆRME da de hører hjemme der, det vil også gøre det hele mere overskueligt og skulle der mangle et forum så må man jo foreslå det så det kan blive oprettet.

M.V.H.
TLV
Avatar billede screem_brille Novice
02. december 2005 - 06:19 #1
burde netop det du skrev ikke være placeret under eksperten generelt ? ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
02. december 2005 - 06:59 #2
*lol*
og godmorgen :o)
02. december 2005 - 08:57 #3
[Hvor kunne det være rart] at folk skrev noget (mere) sigende i Emnelinien...
Avatar billede oz3tl Nybegynder
10. december 2005 - 01:37 #4
screem_brille:: jow måske men de brugere her i forummet tvivler jeg på læser i lige netop den gruppe da den ikke har deres interesse.

M.V.H.
TLV
Avatar billede screem_brille Novice
30. december 2005 - 09:05 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede oz3tl Nybegynder
23. januar 2006 - 05:38 #6
nej