Avatar billede cellini Nybegynder
07. december 2005 - 22:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Administratorbrugerkonto er forsvundet

Hej, Jeg er tidligere kun haft én brugerkonto, men har i dag oprettet endnu en. Det fungerede fint og jeg skiftede mellem de to konti. Jeg gik derefter tilbage i den oprindelige og arbejdede. I åbeningen af et helt andet program skete der en fejl og jeg måtte genstarte. Da jeg åbnede PC'en igen startede den op i den nye konto, dvs. den gl. konto var væk og det samme alle mine gl. instillinger, mailopsætninger, foretrukne og lign. Kan jeg gendanne den oprindelige administrator?
Avatar billede boxer Nybegynder
07. december 2005 - 22:25 #1
Har du mulighed for at køre en systemgendannelse?
Avatar billede cellini Nybegynder
07. december 2005 - 22:31 #2
Nej, desværre, så stiller jeg tilbage til et tidspunkt, der er flere måneder gammelt.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. december 2005 - 22:33 #3
Som jeg husker det skal du trykke Ctrl+Alt+Del to gange under opstart for at få det gamle windows logon vindeu, hvor du kan skrive administrator for brugernavn og password
Avatar billede boxer Nybegynder
07. december 2005 - 22:34 #4
Genstart og tast F8 under opstart.
Du får en del forskellige forskellige muligheder.
Vælg sidste konfiguration hvor windows virkede (jeg kan ikke huske den korrekte ordlyd)

Eller prøv dette:
http://www.eksperten.dk/spm/322648?fullscreen=1
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. december 2005 - 22:35 #5
Avatar billede cellini Nybegynder
07. december 2005 - 22:56 #6
Til Bufferzone: Tak, det virker nu!
Hvis du vil have points, skal du skrive et "svar"
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. december 2005 - 23:00 #7
Ok da glad for at kunne hjælpe
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. december 2005 - 23:05 #8
Daam det går godt hvar