Avatar billede tobias28 Praktikant
12. december 2005 - 12:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Find høje kvinder!

Hej med jer!

Jeg har gang i et projekt hvor jeg skal have fat i kvinder +180 i højden for at få dem til at udfylde et spørgeskema ang. deres tøjvaner!

Jeg har indtil videre haft bedst held via dating.dk og oestrogen.dk men mangler stadig respondenter....er der nogle af jer der har nogle brugbare ideer til hvor jeg kan finde en del fra dette snævre segment??
100 Point for nogle gode svar.

Mvh. Tobias

Ps. har også tænkt på at kontakte basketballklubber....
Avatar billede japping Nybegynder
12. december 2005 - 12:32 #1
Tag ind på strøget i kbh. og spørg kvinder der er +180 cm. Hvis du ikke bor i nærheden kan du jo se om du kan få/betale andre til det.
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. december 2005 - 12:34 #2
hej japping...DET er ikke en mulighed...da der ikke er ressourcer til det....det skal helst være netværk hvor jeg kan sende email-korrespondance. vil også gerne ringe, men email er bedst!
Avatar billede themom Nybegynder
12. december 2005 - 12:58 #3
Avatar billede themom Nybegynder
12. december 2005 - 13:05 #4
Måske en ide at spørge om lov til at smide spørgeskemaet i de butikker, der forhandler tøj til de høje damer??
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. december 2005 - 13:16 #5
hej the mom...ja indtil videre opererer vi kun i DK..sorry jeg ikke skrev det før...

og vi kommer til at konkurrere direkte med disse butikker, så det bliver nok svært at få dem til at hjælpe os....vi kunne jo evt. stille os udenfor butikken.....;-) hmm....
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2005 - 13:18 #6
hehe, ikke for ngoet :) men den dér.. "de højes klub" for høje danskere..

er den ikke lidt overdrevet ? altså nu er jeg selv over 185 :) jeg er 188... og altså de gør det til som om det er ngoet specielt :S altså

hvorfor gøre så meget ud af det ? sååå overdrevet :)

men held og lykke :)
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. december 2005 - 13:20 #7
ja enig...de højes klub er ikke noget vildt...mænd især har ikke noget probelm med tøj...men kvinder har...især mærketøj...

Andre der har nogle gode ideer?
Avatar billede themom Nybegynder
12. december 2005 - 13:54 #8
http://www.talldanes.dk/

denne var i mit første link,bare hvis du ikke så det
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2005 - 14:06 #9
themom>>

hvis du ikk har bemærket det :P så har både ham og jeg kommenteret den klub ;P
Avatar billede themom Nybegynder
12. december 2005 - 14:08 #10
ups :) sorry
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. december 2005 - 18:51 #11
tak for det!
Avatar billede themom Nybegynder
14. december 2005 - 21:58 #12
tak for det :)