Avatar billede bmk Nybegynder
13. december 2005 - 13:47 Der er 1 kommentar

Problemer med mdraw (activex)

Hej Gruppe.

Jeg har overtaget en andens job og sidder nu med et problem ang MDRAW. Det drejer sig i alt sin enkelhed om at få noget cad over på nogle stålplader. Jeg har på fornemmelsen at det er et activeX som skal hentes og jeg tror at det er metadraw der står bag det. Jeg har også hentet den og registeret den vha regsvr32. Desuden har jeg intalleret den i Delphi, og under fanebladet står der Metadraw. på følgende kode får jeg denne fejlmeddeelse "undefinierte bezeichner "MDRAW""

    If frmmain.EditPanel.visible then
    Height:=frmmain.MFrame.MDraw.height-1+frmmain.Editpanel.height
    else Height:=frmmain.MFrame.MDraw.height-1+frmmain.ButtonPanel2.height;

udefineret begreb "mdraw"

Håber at der er en som kan hjælpe mig.

Bjarne
Avatar billede bmk Nybegynder
17. maj 2006 - 15:38 #1
lukket