Avatar billede ravnemor Juniormester
15. december 2005 - 10:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Målebånd med rød streg

Jeg søger det målebånd / watterpas som de reklamerer meget for i tv for tiden.

Man får ting hængt lige på væggen fordi apparatet sender en rød lysstråle til hver side i helt lige linie.

Hvad hedder sådan et, hvor kan jeg finde det på nettet og hvad koster sådan en ?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. december 2005 - 10:14 #1
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. december 2005 - 10:36 #2
Yeps det var lige præcis det jeg mente. Hvad er det så de målebånd hedder som man akn rulle ud og så knækker de ikke. Dem viser de også meget for tiden.
Avatar billede na_pa_kraftidiot Nybegynder
15. december 2005 - 10:37 #3
Det kan også fås i HW-hjørnet i Lyngby. Tror dog at prisen er en del højere der!
Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. december 2005 - 11:13 #4
Er den ikke lige under laservatterpasset?
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. december 2005 - 11:45 #5
Ak jo det ser sådan ud, kunne bare ikke lige gennemskue om det var den der non-knækker :-))

Tak for hjælpen kjær.