Avatar billede wizaxjb Nybegynder
15. december 2005 - 10:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Messenger "spiser" nogle linier.

Hej.

Nu har jeg efterhånden været udsat for nogle gange, at Messenger spiser nogle af de linier jeg modtager fra andre (det er hovedsageligt 1 af mine kontakter det er værst fra, men det er også sket for en af mine andre kontakter).

Det de skriver kommer bare ikke frem på min skærm. men det er kun enkelte beskedder, de næste der skrives kommer fint igennem, og det er mega belastende, for så sidder man jo bare og venter på noget man ikke kan se...

Jeg kører med nyeste officielle version.

Jeg har 2 PC'ere med samme version af softwaren på. Den ene har jeg kørt aPatch på, og det er somom den er lidt værre end den anden, men de er begge slemme.

HJÆÆLP..
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. december 2005 - 13:17 #1
slet ikke nogen der har en løsning på det her???
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
21. december 2005 - 14:10 #2
darn.... jeg lukker :-(