Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. december 2005 - 20:54 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Anbefal en Installations kit af Apache, MySql og PHP

Jeg er på udkig efter en nem og ligetil installations pakke med Apache, MySQL og PHP (evt. flere)i samme pakke. Den skal kunne installeres af en nybegynder!

Den må meget gerne have et CMS system med i pakken men ikke et krav.

Hvis den evt. kan lave automatisk opdatering vil det være super, men heller ikke et krav!

Hvad kan i anbefale!?

Tusind tak - og Go'Jul
EsbWeb
Avatar billede krydset Nybegynder
18. december 2005 - 21:01 #1
jeg bruger altid wamp server (windows, apache, mysql, php(5) ) den er lige til at installere, der er hverken et cms sys med eller automatisk opd. men den virker. url: www.wamp-server.com
Avatar billede krydset Nybegynder
18. december 2005 - 21:01 #2
Avatar billede bamzen Nybegynder
18. december 2005 - 22:06 #3
Avatar billede ttopholm Nybegynder
19. december 2005 - 19:20 #4
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
08. januar 2006 - 23:01 #5
jeg har nu leget lidt med de forskellige og har valgt xampp - jeg har droppet det med cms systemet foreløbig og arbejder på andre løsninger.

Tak for jeres forslag!
Et par svar ville hjælpe lidt - gerne fra jer alle - dog får ttopholm flest, da jeg valgte den løsning!

EsbWeb
Avatar billede ttopholm Nybegynder
09. januar 2006 - 00:13 #6
Her er mit svar ;-)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
27. januar 2006 - 09:53 #7
Hmm - lader ikke til at de andre vil ha point - så ttopholm - du får lidt til pointkassen her :D