Avatar billede chill_out Nybegynder
24. december 2005 - 09:14 Der er 5 kommentarer

98 til xp

jeg har problemer med og få adgang fra en maskine med 98 til en maskine med xp men ikke omvendt hvorfor må kan jeg ikke det er der nogen instillinger der mangler eller hvad nogen gange virker det men ikke altid

MVH Chill_out
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2005 - 09:32 #1
Hvad mener du med "en maskine med xp" kan du se computeren eller får du ikke adgang til filerne, har du aktiveret fildeling på XP computeren
Avatar billede chill_out Nybegynder
24. december 2005 - 10:56 #2
ja for nogen gange virker det men det er som om de skal stå tændt noget tid først men ikke altid jeg har 3 maskiner hvor de 2 af dem er med 98 da det er gamle maskiner som børnene bruger og så har jeg jo oprettet et netværk over en ruter.
jeg har slået firewalen fra i xp og køre zone alarm på alle 3 og ja jeg kan se alle pcerne men når jeg vælger den siger den den ikke findes på netværket
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2005 - 11:32 #3
Og du har kørt "Opret et hjemme eller mindre kontornetværk" på XP ??
Avatar billede chill_out Nybegynder
25. december 2005 - 09:45 #4
ja jeg syntes jeg har prøvet det hele
Avatar billede chill_out Nybegynder
19. januar 2006 - 20:51 #5
hey er der slet ikke nogen af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig