Avatar billede fjensen Nybegynder
29. december 2005 - 00:02 Der er 1 løsning

Hjemmeside hos surftown

Jeg har bestilt domæne og hjemmeside hos surftown.dk som jeg har hørt mange rosende ting om. Jeg kan bare ikke finde ud af at bruge deres sitestudio. Den vil ikke lade mig give mine sider danske navne i menuerne. Men i stedet er det sådan noget som Welcome og About. Kan sitestudio ikke konfigures så jeg selv bestemmer hvad mine menupunkter skal hedde.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. december 2005 - 09:34 #1
Har du overvejet at bruge surftown support?

Inde i deres forum kan du læse at du ikke er den eneste der har dette problem, det ser heller ikke ud til at der PT er en løsning på problemet! Min anbefaling. Skriv til surftown support, så vidt jeg kan læse af forumet er det en opsætnings fejl ved surftown.