Avatar billede rogind25 Novice
30. december 2005 - 15:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fortrydelse af "gem" i word

Er kommet til at gemme en gammel kopi i et nyt dokument. Hvordan fortryder jeg det??
Avatar billede jkrons Professor
30. december 2005 - 15:16 #1
Du kan fortryde det præcis som du har lyst til :-)

Desværre er der nok ikke noget gøre ved det, hvis du har haft dokumentet lukket siden du gemte. Måske kan du være heldig t finde en fil med et navn i stil med ~wrl1234.tmp (søg på *wrl*), som indeholder den gamle tekst, men det er ikke sandsynligt.
Avatar billede rogind25 Novice
30. december 2005 - 15:25 #2
Glemte at sige at den gemte fil ligger på et usb-stik!
Avatar billede jkrons Professor
30. december 2005 - 15:26 #3
Så er det på USB stikket du skal lede efter ovenstående fil. Plus på dit C-drev.
Avatar billede rogind25 Novice
31. januar 2006 - 11:45 #4