Avatar billede primdahl1980 Praktikant
30. december 2005 - 16:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hakker i 2d?

Hej

Jeg har en lille LG express med 12.1 tommer skærm. 1.5 gb ram og 1.86 ghz centrino processor.
Den fungerer helt perfekt i stort set alle henseender... MEN
Når jeg spiller Football manager 2006 kan den have en tendens til at hakke i 2d sekvenserne. Hvad kan årsagen være til dette?
Mit grafikkort er godt nok kun et intel 900 gma, men det burde vel alligevel kunne trække sådanne små 2d-sekvenser som tilfældet, eler? her er et link til min computer:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157145

Måske nogen kunne forklare mig hvad årsagen er, og om jeg evt. har nogen mulighed for at udbedre det.

ps. er godt klar over det ikke er en spillecomputer, heller ik derfor jeg har købt den. Men regnede med den kunne klare 2d sekvenser som dette uden problemer.. resten af spillet forløber tilfredsstillende og meget hurtigt:
Avatar billede huset Praktikant
30. december 2005 - 16:16 #1
centrino processor findes ikke. Det hedder Pentium M. Centrino er en del af en teknologi.

Har du inatelleret drivers såsom chipiset drivers og driver til grafikkortet
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
30. december 2005 - 19:50 #3
ja ved godt centrino er en del af en teknologi :) hvor finder jeg de korrekte drivers til min bærbar?
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
30. december 2005 - 20:01 #4
håber meget på et svar... synes slet ik jeg kan finde noget på nettet..
Avatar billede mads-3 Nybegynder
30. december 2005 - 20:53 #5
du ved ikke hvilket chipset det er vel? ellers er jeg bange for jeg ikke kan hjælpe..
men altså det der intel er det onboard grafik=
Avatar billede huset Praktikant
31. december 2005 - 09:50 #6
Du skal ind på producentens hjemmeside der laver maskinen
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
31. december 2005 - 11:07 #7
har været derinde og min computer er opdateret nu. Har noget der hedder LG intelligence update, som gør jeg får opdateret mine drivers. Men problemet er stadig det samme... kan det virkelig passe min computer ikke kan klare sådan nogle 2d- sekvenser, eller kan jeg gøre andet?
Avatar billede huset Praktikant
01. januar 2006 - 10:57 #8
Bliver ikke meget dårligere end  900 gma :D men den burde kunne
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
01. januar 2006 - 12:28 #9
ja men den klarer det ikke.... er der ik nogen der har forslag til hva jeg kan gøre..
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
01. januar 2006 - 13:02 #10
underligt.. nu virker det lige pludselig???

Genstartede ellers igår, men kan være det først rigtig virker efter computeren har været slukket....

Smid et svar så jeg kan acceptere :)
Avatar billede huset Praktikant
02. januar 2006 - 10:31 #11
svar
Avatar billede huset Praktikant
13. januar 2006 - 08:44 #12
ER det tid til lidt feedback her eller en afslutning?
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
14. januar 2006 - 12:00 #13
fik det jo til at fungere