Avatar billede p_innin Nybegynder
01. januar 2006 - 11:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipod nanos holdbarhed med 'ødelagt' skærm

Hejsa.

jeg har været en klovn, lige fået min ipod nano i julegave, men idag lå den på gulvet og efter at have trykket min fod ned på den er skærmen 'indeni' krakeleret med en fin stjerne som et andet vindue. (kun halvdelen)

mit spørgsmål er om I mener man bør få den lavet, eller om man kan bruge den som den er. Den kan fint bruges, og den yderste skærm har det fint. Det er måske svært at vurdere når man ikke har set skaden, men sk man være påpasselig/ vil den let gå i stykker? den ser nemlig okay holdbar ud..

På forhånd mange tak,..

vh, NInni P.
Avatar billede bbs Nybegynder
01. januar 2006 - 14:51 #1
Før eller siden vil den nok ikke fungere længere. Umiddelbart burde der være noget forsikring på, du kan evt. prøve at sige at du modtog den i den tilstand, og hidse dig voldsomt op hvis du ikke kan få den byttet.
Avatar billede p_innin Nybegynder
01. januar 2006 - 16:02 #2
okay, smart.. min idé ville være at sige at den trods den lå i et af deres etuier har fået et tryk af noget. Ved ikke af hvad. Burde kunne holde til mere.. og det er meget tæt på sandheden;)

hvilken løsning vil du/I tro vil holde mest?

vh. p_innin