Avatar billede guardiantroll Nybegynder
05. januar 2006 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Freeware til postit eller andet lignende software

Hmm... Hvordan skal man formulere dette?

Jeg har tidligere benyttet et lille fixet program der er tilsvarende 3M's PostIt program, men dette har været et freeware. Jeg har prøvet at søge efter et program, men kan ikke finde noget andet end shareware eller trial versioner af forskellige SW.

Er der nogen der kender et freeware til et program der ligner 3M's PostIt? Hvis der er nogen der ikek lige ved hvad det er så er det det program hvor man kan lave notater på små gule sedler elektronisk på PC'en *hehe*
Avatar billede ckh Nybegynder
05. januar 2006 - 10:21 #1
Avatar billede guardiantroll Nybegynder
05. januar 2006 - 11:11 #2
Jeg takker mange gange. Den var lige i øjet-
Avatar billede ckh Nybegynder
05. januar 2006 - 13:04 #3
Det var så lidt :)
Avatar billede ckh Nybegynder
22. januar 2006 - 20:40 #4
Husk lige at lukke dit spørgsmål :)