Avatar billede sterion1 Nybegynder
06. januar 2006 - 04:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Update windows?

Kan ikke opdatere mit windows online eller i microsoft, automstisk opdatering er sl[et til. Det er fordi den ikke vil dinloade microsoft BITS 2.0 . hvorfor_
Avatar billede haverslev Novice
06. januar 2006 - 07:49 #1
Lidt læsning, hvis ikke det er det du allerede har læst/forsøgt:
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

Du kan prøve at åben filen: C:\Windows\System32\Drivers\etc\HOSTS ,
deri kan det måske være at der står microsoft.com  xxx.0.0.1 eller noget lign..
Du må IKKE slette 127.0.0.1, det er dit eget netkort
Slet kun det der har med microsoft at gøre.

Eller via notepad C:\Windows\HOSTS
Feks. vil den se således ud i notepad.

# Copyright (c) 1998 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP stack for Windowsxx
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
#      102.54.94.97    rhino.acme.com          # source server
#      38.25.63.10    x.acme.com              # x client host

127.0.0.1      localhost

Derefter går du på windows update igen
http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da
Avatar billede haverslev Novice
13. januar 2006 - 22:16 #2
Ok ?
Avatar billede sterion1 Nybegynder
21. april 2006 - 20:14 #3
ok