Avatar billede kfd Praktikant
14. januar 2006 - 13:24 Der er 4 kommentarer

Hvilken printer skal jeg vælge?

Hej

Jeg står og skal have ny printer. Kravene er som følger:

Det skal være en multifunktionsmaskine, der kan printe, scanne og kopiere. Prisen skal være under 900 kr. Jeg ved godt det ikke er det store for en sådan printer men på edbpriser kommer der alligevel en 20 stykker når man søger på de krav. Jeg ved bare ikke hvilken jeg skal vælge.

Driftomkostningerne, altså patronerne på den skal helst være ikke være i den dyre ende.

Den skal bruges til hjemmekontoret. Med almindelige sort hvide og farvedudskrifter. Dog skal den også bruges til fotobehandling. Altså scanning og udskrivning af billeder.

Har i et bud på en sådan printer?
Avatar billede s_kjaer Praktikant
14. januar 2006 - 13:45 #1
Hej

Jeg har lige købt en Epson cx3650 til 700 kr., og den burde leve op til dine krav. http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK32552&sName=All-in-one+-+Epson

Der er et godt/forståeligt scannersoftware, hvor der kan scannes til pdf og forskellige billedformater.
Den har 4 seperate printerpartroner, som gør den forholdsvis billig i drift. Da man ikke skifter printerhovedet sammen med printerpatronen, er min erfaring, at man skal passe på med kopi blæk til Epson. Dyserne i min gamle Epson Cx5400 stoppede da jeg begyndte at bruge kopiblæk, og jeg kunne ikke få den genoplivet igen...

Alternativt har Computercity en Epson RX425 med et ekstra sæt patroner og 100 ark fotopapir til 999 kr. http://www.computercity.dk/Product/Product.aspx?Identifier=DK36427
Avatar billede egr_sli Nybegynder
14. januar 2006 - 23:54 #2
Jeg har hørt meget godt om denne:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=176598
den er minder end du tror!

ellers har jeg en epson stylus cx 3200 og den er jeg meget glad for..
udover de org. patroner koster 350 kr stk :S
Avatar billede fuglen1 Novice
14. januar 2006 - 23:59 #3
Skal du have en der er billig i drift skal det
være en der er med løse patroner samt med muloghed for uorginale patroner.

De koster så os noget mere end dit budget mener
har fundet en epson dx4850 som bruger løse farver til 920 kr
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=163988
hvilket tx425 os gør

Det er nok det billigste du kommer en billig multimaksine med løse blæktanke
Avatar billede s_kjaer Praktikant
15. januar 2006 - 11:09 #4
Fuglen1-->Epson cx3650 har også løse/seperate "blæktanke", og 699 er vel trods alt stadig mindre end 920 kr......