Avatar billede wip Nybegynder
25. januar 2006 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Navigon MNI5 EUROPA

4 Hurtige ...

1: Kan Navigon MNI5 EUROPA køre sammen med MIO MAP på Mio-168 ??

2: Skal man have Navigon MNI5 Skandinavien ind for at bruge  Navigon MNI5 EUROPA på Mio 168

3: Hvor kan man købe "butik" Navigon MNI5 EUROPA til Mio 168

4: Kan jeg bruge et 2GB KORT til Mio 168
Avatar billede annikadk Nybegynder
25. januar 2006 - 21:07 #1
1) Ja, du kan godt have flere navigations-programmer på samme PDA, også Mio168.

2) Nej, du kan godt have et EUkort inde uden at have skandinavien inde.

3) Må jeg være dig svar skyldig. En søgning vil nok give lidt svar, kommer også an på hvor du bor. Tænker du online, så kan det bla. gøres via navigon.com (vælg dansk).

4) Skulle ikke være et problem.

Held og lykke med det.
Avatar billede wip Nybegynder
04. februar 2006 - 22:24 #2
Tak