Avatar billede movingrok Nybegynder
27. januar 2006 - 09:03 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Blokere MSN Messenger

Findes der ikke en måde hvorpå man kan blokere MSN Messenger. Jeg har været på forskellige sites, men ikke fundet et sted hvor man virkeligt kan lukke effektivt for MSN.

Det er muligt at blokere i lokale firewalls, men det er ikke interssant.
Avatar billede inglenook Praktikant
27. januar 2006 - 09:07 #1
Se www.facetime.com
De har alt hvad du har brug for.
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 11:23 #2
kerio winroute firewall (kører bedst på egen maksine placeret lige efter router) som jeg læser det skal det bruges et sted med en større mængde brugere ?
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 09:45 #3
Brug for mere hjælp ?
Avatar billede movingrok Nybegynder
08. februar 2007 - 23:33 #4
Ikke løst - blokeret i firewall i stedet for :(
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:36 #5
det var da også det jeg skrev ? :O
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. februar 2007 - 23:38 #6
Movingrok --> Det var det korrekte svar som Screem_brille kom med her så point tilhører denne bruger.
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2007 - 12:40 #7
movingrok: Får du lige bragt denne sag i orden sådan som nævnt i http://www.eksperten.dk/spm/761444, tak :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 13:27 #8
Jeg kan ikke se at det er korrekt svar - jeg kommer jo selv med svaret i mit spørgsmål - så er det jo nemt at gentage det som svar.
Jeg er ude efter en løsning uden firewall
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2007 - 13:31 #9
Avatar billede snowball Novice
14. februar 2007 - 13:33 #10
Hvorfor nævner du så i det andet spørgsmål at du vil lave om på at du selv har taget pointene?

Desuden blev du jo bekræftet i din egen konklusion hvilket jo er det samme som et korrekt svar!
Avatar billede movingrok Nybegynder
14. februar 2007 - 13:40 #11
kig i det andet svar