Avatar billede munkepower Nybegynder
27. januar 2006 - 20:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

køleplaster til amd

hej jeg er ved at købe en amd athlon 2600* 2.16 ghz socket a til min computer. her kommer spørgsmålet: det køleplaster der sidder på min køler, skal det pilles af eller kan jeg genbruge det. Jeg ved godt at amd ikke anbefalder det. hvis der skal nyt hvor kan man så købe det henne?

tak på forhånd
Avatar billede screem_brille Novice
27. januar 2006 - 20:21 #1
det er ikke en tynd klient ?
Avatar billede donby Nybegynder
27. januar 2006 - 20:33 #2
det kommer an på hvor god stand det er i. hvis det er hullet og laset ville jeg anbefale at pille det af og købe noget kølepasta, koster kun ca 20kr
Avatar billede egr_sli Nybegynder
27. januar 2006 - 22:50 #3
dette her skulle vist være det bedste: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11487