Avatar billede karisma28 Nybegynder
28. januar 2006 - 17:55 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hjælp til kopi af film med DVD Decrypter.

En har en film, jeg skal lave en backup af, som jeg ikke kan bruge DVD Shrink til. Jeg har også DVD Decrypter, men har ikke rigtig brugt det program før, så jeg ved ikke præcis hvordan jeg skal gøre.
Decrypter vælger automatisk hovedfilen og der er ingen problemer med at få filen lagt på harddisken.
Spørgsmålet er, hvad jeg så gør bagefter for at få den brændt på en dvd. Jeg har Nero som brændeprogam.
Avatar billede tume Nybegynder
28. januar 2006 - 17:59 #1
brug clonedvd
og anydvd
www.slysoft.com
Avatar billede superskytten Nybegynder
01. februar 2006 - 06:41 #2
dvd decrypter kan både lægge filmen på harddisken og brænde den igen det gøres i feltet mode her kan man vælge write og read
Avatar billede superskytten Nybegynder
01. februar 2006 - 06:42 #3
apropo så må de ikke være kodede film